Наприкінці минулого року ПриватБанк запустив можливість лишати чайові без готівки, розраховуючись банківською карткою. І з кожним місяцем популярність чайових-cashless зростає. Так, у липні клієнти банку залишили “на чай” мільйон гривень. Для порівняння, у червні оборот чайових становив 621 тисячу гривень.
“Клієнти, які розраховуються у закладах карткою, не завжди мають при собі готівку, щоб подякувати за гарне обслуговування. Чайові-cashless – це просто додаткова транзакція на терміналі: відвідувач сам обирає, скільки залишити на чай, і гроші зараховуються на зарплатну картку офіціанта. Приємно, що все більше закладів і клієнтів оцінили зручність сервісу і активно користуються ним”, – зауважив керівник напрямку по роботі з торговими підприємствами ПриватБанку Євген Васильцов.