Перший у всьому – газета «Харьковские известия»
У 2012 році в рамках реалізації принципу «єдиного вікна» між Харківською міською радою та Харківською обласною державною адміністрацією підписано Меморандум про співробітництво щодо організації видачі документів дозвільного характеру через Єдиний дозвільний центр м. Харкова. Відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» розпочата поступова трансформація та модифікація Єдиного дозвільного центру м. Харкова в Центр надання адміністративних послуг м. Харкова, а також розширення спектру послуг.
Харків став першим містом в Україні, який запровадив практику створення територіальних підрозділів ЦНАП.
11 листопада 2013 року в усіх 9 районах міста відкрилися територіальні підрозділи, для заявників відсутня територіальна прив’язка до окремого центру адміністративних послуг.
ЦНАП міста Харкова визнаний кращим в Україні центром європейського рівня за підсумками моніторингу Координаційного центру з упровадження економічних реформ при Президентові України, а також за результатами опитування, проведеного фондом «Демократичні ініціативи ім. Ілька Кучеріва» на замовлення Центру політико-правових реформ.
У листопаді 2014 року ЦНАП визнаний кращим в Україні центром європейського рівня за підсумками моніторингів, проведених Центром політикоправових реформ, Фондом місцевої демократії, Центром інформаційного консалтингу і Центром досліджень місцевого самоврядування (Львів), Центром підтримки громадських і культурних ініціатив «Тамариск» (Дніпро). За результатами моніторингу експертами високо оцінена діяльність ЦНАП: з 1000 балів Центр отримав 975 балів і посів перше місце.
У 2017 році ЦНАП посів друге місце в рейтингу обласних центрів України за рівнем якості послуг за даними опитування, яке проведено соціологічною групою «Рейтинг» на замовлення Міжнародного республіканського інституту.
1 вересня 2017 відкрито Регіональний центр послуг (десятий терпідрозділ ЦНАП) — один із найкращих та найбільший в Україні. Центр побудовано в найбільш густонаселеному спальному районі міста з населенням більш ніж 300 тисяч городян та має загальну площу 5 730,2 м2.
Унікальність центру полягає в тому, що вперше під одним дахом надаються 400 послуг соціального, пенсійного, адміністративного, фіскального та реєстраційного характеру. Фронт-офіс складає 86 робочих місць, бєк-офіс — 234 робочих місця.
У квітні 2017 року для консультування суб’єктів звернень з питань надання адміністративних та соціальних послуг по голосових каналах зв’язку створено єдиний Колл-центр з багатоканальною системою інформування та обробки дзвінків адміністраторами. Також працює окрема гаряча лінія з питань реєстрації населення та нерухомого майна.
22 січня 2018 року в кожному з 9 районів міста у громадян з’явилася можливість оформити паспорт нового зразка, звернувшись в територіальні підрозділи ЦНАП.
14 лютого 2019 року в усіх центрах стартував Проект «Агент Х», спрямований на те, щоб спільно з мешканцями Харкова поліпшити сервіс надання різноманітних послуг та прийняття управлінських рішень.
21 березня 2019 року в центрах надаються нові послуги: державна реєстрація розірвання шлюбу, державна реєстрація зміни імені, внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання.
Харківська міська рада стала переможцем у Міжнародному будівельному конкурсі «European Award 2018» і отримала головний приз у категорії «Громадські установи» за реконструкцію Регіонального центру послуг.
У січні 2020 року — впровадження в ЦНАП пілотного проекту «є-Малятко». І це ще далеко не весь перелік здобутків за ці роки.