"Інфосіті" – інформаційно-аналітичний портал

У 2019-му майже 10 тисяч харків’ян отримали матеріальну допомогу

Про це повідомляється в Інформації про кількість і характер звернень громадян та юридичних осіб, що надійшли до Харківської міської ради в 2019 році.
Усього торік до виконавчого комітету міської ради надійшло 56,6 тис. письмових звернень громадян. Харків'яни, в основному, зверталися з питань комунального господарства (33,3 тис. звернень), соціальної політики (13 тис.), земельних відносин (5,1 тис.), охорони здоров'я (4,3 тис.), житлової політики (4 тис.). За письмовими зверненнями громадян позитивно вирішено понад 19,6 тис. питань, по іншим дані роз'яснення або внесені в план робіт.
Виконані роботи за 562,8 тис. усних звернень та надано роз'яснення на 398,8 тис. запитань, з якими громадяни звернулися до інформаційно-диспетчерської служби «15-62».
До департаментів, управлінь Харківської міської ради в 2019 році надійшло понад 22,2 тис. письмових звернень, керівниками прийнято на особистих прийомах понад 4,6 тис. громадян. В результаті за письмовими зверненнями позитивно вирішено понад 16,7 тис. питань.
Безоплатна правова допомога надана 1314 громадянам. Крім того, в 2019 році фахівці відділу з питань правової допомоги Департаменту діловодства провели 287 виїзних прийомів в Центрі надання адміністративних послуг м. Харкова і його територіальних підрозділах, в тому числі 46 прийомів – у Регіональному центрі послуг.