"Інфосіті" – інформаційно-аналітичний портал

У Харкові створять «Бренд української молоді»

Як повідомили в Департаменті міжнародного співробітництва, мета створення «Бренда української молоді» — об'єднати молодь України за кордоном, розвивати і підтримувати позитивний імідж української молоді.
За наданою інформацією, близько 2 млн молодих людей з України здобувають вищу освіту, працюють і живуть за кордоном, зокрема — в Польщі, Угорщині, Чехії, Словаччині. Чіткого механізму, спрямованого на розвиток української молоді за кордоном зі своєю культурою і баченням світу, не існує. Тому назріла необхідність створити «Бренд української молоді» — комплекс уявлень, думок, асоціацій, емоцій і ціннісних характеристик серед міжнародного товариства про українську молодь як такої, яка усвідомлює високу цінність як свою, так і своєї країни, має великий потенціал і спрямовує його на розвиток особистості та своєї держави.
БУМ можна буде підтримувати шляхом популяризації української культури (вечори українського кіно, дні української культури, фестивалі української кухні тощо); реалізації різних проектів (конкурс короткометражних фільмів/відео української кіноіндустрії, фільмів/відео про Україну, її культуру, туристичні місця тощо); залучення іноземної молоді в українські проекти; інформування про розвиток України, демократичні процеси, які відбуваються в країні, тощо.
Учасники проекту — молоді люди до 35 років, які виїхали за кордон з метою проживання, навчання, працевлаштування, а також представники молодіжних рад. 23 жовтня в Харкові команди працюватимуть над створенням «Бренду української молоді» (науковий парк «Синергія», початок – о 9:30), а 24 жовтня БУМ презентують у міській раді (початок — о 15:00).
Зазначимо, що міжнародний форум проходить у рамках Європейського тижня місцевої демократії — щорічного проекту, який ініціюється Конгресом місцевих і регіональних влад під егідою Ради Європи. Тема ЄТМД цього року — «Місцева демократія: побудова довіри».