Понад 85% звернень в “Дії” обробляє штучний інтелект

Штучний інтелект впровадили у службу підтримки сервісу «Дія» три місяці тому. За ці місяці ефективність команди підтримки Дії значно зросла, а громадяни отримують відповіді за секунди, інформує Iнфосiтi.
За словами Першого віцепремʼєр-міністра — Міністра цифрової трансформації Михайла Федорова, вже зараз АІ-консультант правильно відповідає на 85% запитів. Без втручання оператора технологія вже надає консультацію по 150+ послугах.
Швидкість відповіді — до 5 секунд.
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.
АІ-консультант самостійно розпізнає продукт і тематику питання, а проблемні кейси збирає через форми. Він працює 24/7 та самостійно відповів у 350+ тисячах діалогів.
Наразі оператори обробляють лише 10–15% унікальних складних звернень. Навантаження на них зменшилося на 79% — з 80+ тисяч до 17 тисяч унікальних діалогів.
ОСТАННІ НОВИНИ
- Харків поступово занурюється в атмосферу свят (фото)
- Нова податкова послуга в ЦНАП Харкова: що доступно мешканцям з грудня?
- Поруч із родинами героїв: у Харкові помічники Святого Миколая завітали до дітей захисників
- У Харкові тролейбуси №34 та №56 курсуватимуть за зміненими маршрутами
- Перші 1500 родин подали заявки на житлові ваучери для ВПО з ТОТ

Випуск № 142-143 (1057-1058) від 29.11.2025





