
У червні 2025 року служба підтримки «Дії» інтегрувала штучний інтелект, який відповідає на повідомлення користувачів. Про це повідомляє Iнфосiтi.
Станом на 17 грудня АІ-консультант надав правильну відповідь та допоміг людині без участі оператора в 1 млн діалогів. Він допомагає з 90% звернень користувачів та консультує з 165+ послуг і сервісів у застосунку та на порталі Дія.
Як це працює
Коли ви пишете в підтримку, першим на звʼязок виходить ШІ, він розуміє тему звернення та контекст поточної розмови, наприкінці завжди уточнює, чи вирішив ваше питання.
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.
Якщо ситуація нестандартна — АІ-консультант ставить уточнення або передає діалог оператору. Натомість команда АІ-тренерів постійно навчає його ставати ще точнішим.
Тепер відповіді швидші й у будь-який час доби, навіть вночі. Без очікування підключення оператора, це дозволяє їм зосередитись на складних і унікальних випадках.
ОСТАННІ НОВИНИ
- Помилки, які можуть коштувати життя: про що попереджають рятувальники харківʼян в холодний період
- Жителька Харківщини допомагала ворогу прорвати оборону на Куп’янському напрямку
- 110 педагогів Харківської області успішно пройшли сертифікацію
- За тиждень на Харківщині знищили понад 1000 боєприпасів
- Харків — у трійці лідерів рейтингу запровадження електронних сервісів