Служба 112 за два роки роботи опрацювала понад сім мільйонів звернень

Два роки в Україні працює служба 112. За цей час оператори служби опрацювали понад 7 мільйонів викликів, з них – 31 тисячу жестовою мовою, інформує Інфосіті.
Унікальними історіями порятунку за викликами, які прийняли оператори служби 112, поділився міністр МВС України Ігор Клименко.
“Один із них від чоловіка, який вирішив попрощатися з життям. Операторка більше години розмовляла з ним, заспокоїла, викликала фахівців. Життя вдалося врятувати.
Інший – від 12-річної дівчинки. У квартирі стався витік газу, мама знепритомніла. Спокійна, чітка розмова з операторкою, правильні інструкції, швидка реакція – і трагедії вдалося уникнут”, – йдеться в дописі міністра в Телеграм.
За його словами, майже 700 викликів надійшло від іноземців. Оператори опрацьовують дзвінки іноземними мовами: англійською, польською, іспанською, хорватською, чеською, словацькою, корейською, японською, французькою, грузинською, німецькою, китайською.
Наразі центри 112 зосереджено у Києві, Львові, Дніпрі. Скоро відкриється центр в Одесі.
Долучитися до команди 112 можуть ветерани, які через поранення або втрату здоров’я не можуть продовжувати службу.
“Вже 17 захисників стали операторами лінії. Їхній досвід, витримка та відповідальність – безцінні для служби, де кожна секунда має значення”, – зазначив Клименко.
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.
ОСТАННІ НОВИНИ
- У центрі Харкова обмежено рух по вул. Університетській через аварійні роботи
- Пожежі на Харківщині: оперативна інформація від ДСНС на 12 липня
- Обстріли Харкова та області: оперативно від ХОВА на 12.07.2025
- На вулиці Благовіщенській у Харкові тимчасово обмежать рух транспорту
- Окупанти атакували Харків КАБами та дронами