
Уряд ухвалив постанову, яка впроваджує перелік обов’язкових адмінпослуг у Центрах надання адміністративних послуг. Про це повідомляє Iнфосiтi.
Раніше перелік обов’язкових послуг для ЦНАПів визначався розпорядженням. Він містив понад 400 послуг без систематизації. Тепер перелік набуває більшого юридичного статусу — разом з ОВА, ЦНАПами та експертами розробили постанову, яка діє для всіх органів і забезпечує, що доступ громадян до послуг на рівних умовах.
В оновленому переліку — 373 послуги у 18 категоріях: від реєстрації бізнесу й нерухомості до ветеранських сервісів та соціального захисту. Обов’язковими стали, зокрема, послуги податкової та пенсійної сфер, як-от оформлення картки платника податків (РНОКПП).
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.
Обовʼязкові послуги для ЦНАПів з урахуванням особливостей:
- 360 послуг — для ЦНАПів у відносно безпечній місцевості та додатково 13 для центрів, які мають спецобладнання.
- 245 — для ЦНАПів у прифронтових регіонах за наявності персоналу.
- 118 — для територіальних підрозділів і віддалених робочих місць.
До усіх послуг розробили цифрові інформаційні картки, щоб адміністратори працювали за чіткими інструкціями й надавати послуги якісніше. Незабаром уся інформація з’явиться на Гіді з держпослуг, де кожен зможе перевірити, чи все працює так, як має.
Документ також зобов’язує органи влади та координаторів ЦНАПів оновлювати інформаційні картки, навчати адміністраторів, забезпечувати обладнання й налагоджувати ефективну взаємодію між установами.
ОСТАННІ НОВИНИ
- Годівнички для птахів і посмішки для харків’ян: Кітлярчин яр на Північній Салтівці оживає
- Скільки коштує зібрати якісну тактичну аптечку у Харкові
- У Харківському ботсаду цвітуть хризантеми (фото)
- З початку року на Харківщині сталося понад 2 тисячі ДТП
- Подати заяву про розірвання шлюбу можна буде в Дії