
З 1 листопада в Україні запрацює автоматичне продовження відстрочки. Подати заяву про її отримання можна буде у смартфоні через Резерв+ або в ЦНАПі, передає Iнфосiтi.
Що зміниться
№1. Автоматичне продовження
Якщо всі дані для відстрочки є в реєстрах, система продовжить її автоматично — без повторних заяв і черг у ТЦК. Це стосується, зокрема, людей з інвалідністю, багатодітних батьків, студентів, науковців та інших категорій, визначених постановою Уряду №560.
№2. Відстрочка у смартфоні
9 типів відстрочок уже доступні в застосунку Резерв+. Користувачі отримують цифровий документ з QR-кодом, який можна показати просто з телефона або роздрукувати, — обидва варіанти мають однакову юридичну силу.
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.
№3. Подання заяви через ЦНАП
Для тих, хто, хто не може скористатися смартфоном або чий тип відстрочки ще не додали до Резерв+, заяву можна подати у ЦНАПі. Адміністратор внесе дані в електронну систему через Портал Дія та передасть заяву до ТЦК.
Важливо! ЦНАП — це лише місце подання заяви, а рішення про відстрочку ухвалює ТЦК та СП. Результат заявник отримуватиме на електронну пошту або безпосередньо в ЦНАПі.
№4. Осучаснення паперових довідок
З 1 листопада 2025 року паперова довідка про відстрочку з мокрою печаткою не потрібна. Тепер основним підтвердженням відстрочки є електронний військово-обліковий документ у застосунку Резерв+.
Якщо немає можливості скористатися застосунком, можна роздрукувати паперову версію. Отримати файл для друку можна:
- у застосунку Резерв+;
- через портал Дія;
- за потреби – звернутися за роздруківкою військового документа до ТЦК та СП (або ЦНАП, якщо йдеться саме про документ з відстрочкою).
До кінця жовтня ТЦК та СП приймають заяви за старим порядком. З 1 листопада подати заяву про відстрочку можна тільки через Резерв+ або ЦНАП.
ОСТАННІ НОВИНИ