Укрпошта запустила експрес-вікна для обслуговування посилок

З 8 вересня у відділеннях Укрпошти з’являться експрес-вікна, які обслуговуватимуть виключно клієнтів, що прийшли отримати або відправити посилку, отримати лист або післяплату. Про це інформує Інфосіті.
Так компанія вирішила поставити крапку в головному болю своїх клієнтів – довгому очікуванні через оплату комунальних послуг та інших платежів.
У межах пілотного проєкту, 1500+ міських відділень національного поштового оператора матимуть щонайменше два вікна:
- універсальне – для повного набору послуг (від виплати пенсій та приймання платежів до листування юридичних осіб);
- експрес – лише для відправлення й отримання посилок, отримання листів (до 5 штук) та післяплати. У цьому вікні також можна буде поповнити мобільний телефон або картку Монобанку.
Для зручності навігації клієнтів експрес-вікна будуть позначені табличками жовтого кольору з відповідним написом.
У компанії підкреслюють: експрес-вікна створено для надання так званих «коротких» послуг, тому час обслуговування одного клієнта не перевищуватиме 2–3 хвилин.
Також, щоб відправляти посилки було ще зручніше, пакети для відправки дрібних відправлень відтепер безкоштовні в усіх відділеннях Укрпошти.
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.
ОСТАННІ НОВИНИ
- Внаслідок обстрілів на Харківщині постраждали 14 людей (фото)
- Минулої доби на Харківщині відбулося 20 боєзіткнень
- Понад 21 тисяча українців отримали ваучери від Служби зайнятості
- За тиждень у Харківській області знищили понад 2,5 тисячі боєприпасів
- Гороскоп для всіх знаків Зодіаку на п’ятницю, 12 вересня