Укрзалізниця відновила онлайн-продажі квитків після кібератаки

Сьогодні, 27 березня, вдалося відновити сайт та застосунок Укрзалізниці після масштабної кібератаки рф. Про це повiдомляє Iнфосiтi.
Система онлайн-продажів Укрзалізниці відновлена в резервному форматі для придбання нових квитків на поїзди та їх повернення.
“Оскільки зараз система переживає пікові навантаження, можливі тимчасові технічні перебої в роботі”, – зазначили у пресслужбі УЗ.
Пасажирів просять користуватись застосунком, передусім, якщо є потреба в терміновій подорожі.
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.
Архіви квитків, придбаних раніше, наразі недоступні в застосунку: квитки лишаються дійсними, знайти їх PDF-дублікати можна на електронній пошті, яка вказувалась в акаунті пасажира. Також варто перевірити папку «спам», квитки могли впасти туди.
Для посадки в поїзд також можна використати скріншоти квитків з застосунку, а в разі відсутності обох варіантів квитків – покажіть на посадці квитанцію про оплату квитків з банківського застосунку.
Повернути раніше придбані в застосунку квитки та повернути кошти за автокупівлю можна через форму за посиланням на головній сторінці застосунку.
ОСТАННІ НОВИНИ
- У Чугуєві після атаки «шахедів» майже повністю відновили електропостачання
- Майже 2,8 тис. квартир і будинків придбали жителі Харківщини за програмою «єВідновлення»
- У Дії відкрили подання декларацій для ФОПів 3 групи за ІІ квартал
- На Харківщині співробітники ДСНС ліквідували масштабну пожежу
- У Салтівському районі поліція затримала чоловіка за жорстоке побиття співмешканки