Укрзалізниця відновила онлайн-продажі квитків після кібератаки

Сьогодні, 27 березня, вдалося відновити сайт та застосунок Укрзалізниці після масштабної кібератаки рф. Про це повiдомляє Iнфосiтi.
Система онлайн-продажів Укрзалізниці відновлена в резервному форматі для придбання нових квитків на поїзди та їх повернення.
“Оскільки зараз система переживає пікові навантаження, можливі тимчасові технічні перебої в роботі”, – зазначили у пресслужбі УЗ.
Пасажирів просять користуватись застосунком, передусім, якщо є потреба в терміновій подорожі.
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.
Архіви квитків, придбаних раніше, наразі недоступні в застосунку: квитки лишаються дійсними, знайти їх PDF-дублікати можна на електронній пошті, яка вказувалась в акаунті пасажира. Також варто перевірити папку «спам», квитки могли впасти туди.
Для посадки в поїзд також можна використати скріншоти квитків з застосунку, а в разі відсутності обох варіантів квитків – покажіть на посадці квитанцію про оплату квитків з банківського застосунку.
Повернути раніше придбані в застосунку квитки та повернути кошти за автокупівлю можна через форму за посиланням на головній сторінці застосунку.
ОСТАННІ НОВИНИ
- Жіноча консультація на Салтівці отримала обладнання європейського рівня: як це вплине на харківʼянок
- В Індустріальному районі пора осінньої романтики додала роботи міським комунальникам
- У воєнному Харкові проживають понад 208 тисяч переселенців
- Затримання на станції метро «Академіка Барабашова»: що каже поліція
- Минулого тижня ворог атакував 48 населених пунктів Харківщини

Випуск № 131 (1046) від 01.11.2025





