З початку цього року до Держенергонагляду надійшло майже 9,5 тисячі звернень

23.12.2025 15:24   -
Держнагляд розглянув 9,5 тис звернень з питань енергетики

Майже 9,5 тисячі звернень з питань електроенергетики зареєстровано у Держенергонагляді протягом січня-листопада 2025 року. Найбільше в листопаді – понад 5,8 тисячі. Повідомляє Інфосіті з посиланням на Урядовий портал.

Більшість звернень стосувалась дотримання операторами систем розподілу порядку застосування графіків стабілізаційних та аварійних відключень, запроваджених внаслідок ворожих обстрілів енергосистеми України. Також споживачі звертались щодо технічного стану електромереж, якості та надійності електропостачання та приєднання електроустановок до мереж ОСР (крім обґрунтованості вимог технічних умов).

Найактивніше зверталися споживачі з Дніпропетровської (близько 2,4 тисячі звернень), Запорізької (620) та Вінницької (422) областей.

За підсумками опрацювання звернень оператори систем розподілу, на вимогу Держенергонагляду, виконали низку заходів для підвищення надійності електропостачання. Зокрема, відремонтували понад 140 км пошкоджених ліній електропередачі, замінили 115 дефектних опор, розчистили близько 120 км трас від порослі та дерев, а також оновили понад 18 км кабельних і повітряних ліній. А також відновили надійність електропостачання у відповідності до категорії з надійності 52 заявникам.

Крім того, за підсумками розгляду окремих звернень споживачам надавалися роз’яснення щодо процедур та їхніх прав.

Реєстрація та опрацювання звернень здійснюється виключно в межах чинного законодавства за затвердженими каналами зв’язку, зокрема:

  • телефонна «гаряча лінія» +38 (073) 957-20-27, яка працює відповідно до графіка (https://sies.gov.ua/zvernennya-gromadyan/grafik-provedennya-telefonnoyi-garyachoyi-liniyi-u-derzhenergonaglyadi). Варто зазначити, що у момент, коли відбувається приймання дзвінка представником Держенергонагляду від заявника, інші додзвонювачі залишаються в очікуванні та можуть чути серед іншого довгий гудок виклику, що не є свідченням того, що лінія не працює;
  • електронна пошта [email protected] для звернень та скарг громадян.