28 червня лідер вітчизняного ритейлу «АТБ», у співпраці з NTI Loyalty за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) запускає національний благодійний проєкт з технологією доповненої реальності «Брайти». Про це повiдомляють «Харьковские известия».
Мета — збір коштів на створення першого всеукраїнського реабілітаційного центру «Незламні» у Львові та допомога у подоланні стресу від війни. Гроші підуть на лікування та реабілітацію дітей з вибуховими та вогнепальними травмами.
З 28.06.22 по 09.08.22 рр. зробіть покупки в мережі “АТБ-Маркет” та за кожні 99 грн у чеку або за покупку товарів-партнерів отримуйте фішки за акційною ціною 2 грн з українським супергероєм “Брайт”. Збирайте з дітками колекцію з 32 унікальних героїв “Брайти”, та грайте у доповненій реальності в додатку для Android та IOS.
Раніше ми повідомляли про те, що Молодіжна рада роздала тисячі продуктових наборів нужденним.