
На комунальному підприємстві «Харківводоканал» працюють телефони інформаційного центру, за якими харків’яни можуть вирішити свої питання та отримати необхідну інформацію. Про це повідомляють Харьковские известия.
Телефони інформаційного центру КП «Харківводоканал»:
- 707-57-57, 757-82-80 (з 8:00 до 17:00 понеділок-четвер, з 8:00 до 15:45 у п’ятницю), крім суботи та неділі.
Автоматичний прийом показань приладів обліку води цілодобово за тел. 707-58-51.
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.
«За телефонами інформаційного центру абоненти можуть передати показання квартирних приладів обліку холодної та гарячої води, дізнатися про нарахування та заборгованості за послуги водопостачання та водовідведення, а також отримати вичерпну інформацію від операторів з інших питань, що цікавлять», – зазначили на підприємстві.
ОСТАННІ НОВИНИ
- Понад 200 виїздів у звʼязку з надзвичайними ситуаціями: ДСНС підбиває підсумки тижня, що минув
- Шостий світовий титул, перемога на софійському льоду, чотири забили та й забули, харківʼяни на татами
- Харків’янин викрав з підприємства причіп з генератором
- Сапери продовжують розміновувати Харківщину
- Я хочу, щоб війна скінчилася справедливим миром, – Терехов