
Мобільний додаток “Харенерго”, через який харків’яни передавали показники лічильників, більше не буде працювати. Про це повідомляє Інфосіті.
Приводом для прийняття такого рішення стала велика кількість скарг від споживачів на некоректну роботу додатку “Харенерго”: введення реклами, платної підписки, оплати інших послуг, тощо. У товаристві повідомили, що ці дії були не узгоджені з розробником.
Наразі “Харківенергозбут” працює над розробкою нового зручного мобільного додатку без реклами та проблем.
Сплатити за електроенергію можна такими способами:
- у терміналах самообслуговування City24. З картою розташування терміналів можна ознайомитись за посиланням.
- сайт, особистий кабінет або мобільний додаток Приватбанк;
- сайт, особистий кабінет або мобільний додаток Ощадбанк;
- сайт, особистий кабінет або мобільний додаток Easy Pay;
- сайт або відділення АТ “Укрпошта.
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.
Передати покази лічильника оператору системи розподілу АТ “Харківобленерго” можна:
- через особистий кабінет споживача на сайті АТ “Харківобленерго”;
- безпосередньо на сайті АТ “Харківобленерго”;
- за телефонами кол-центру АТ “Харківобленерго”: 050-05-40-413, 067-23-40-413, 063-05-40-413, 0-800-508-413, 057-34-24-413;
- або за допомогою кол-центру Товариства за номерами: 067-728-24-28, 073-728-24-28, 095-728-24-28, 0800-200-413, 057-341-39-99.
ОСТАННІ НОВИНИ
- У Харкові пройшов турнір юних дзюдоїстів
- «Міо. Син короля»: премʼєра, покликана нагадати про 10 тисяч дітей, яких викрав ворог
- Молодь «Успішного Харкова» вийшла на толоку у Новобаварському районі
- У Харкові затримали рецидивіста, який напав і пограбував жінку
- У Харкові працюють безкоштовні пункти видачі гарячої їжі