
Мобільний додаток “Харенерго”, через який харків’яни передавали показники лічильників, більше не буде працювати. Про це повідомляє Інфосіті.
Приводом для прийняття такого рішення стала велика кількість скарг від споживачів на некоректну роботу додатку “Харенерго”: введення реклами, платної підписки, оплати інших послуг, тощо. У товаристві повідомили, що ці дії були не узгоджені з розробником.
Наразі “Харківенергозбут” працює над розробкою нового зручного мобільного додатку без реклами та проблем.
Сплатити за електроенергію можна такими способами:
- у терміналах самообслуговування City24. З картою розташування терміналів можна ознайомитись за посиланням.
- сайт, особистий кабінет або мобільний додаток Приватбанк;
- сайт, особистий кабінет або мобільний додаток Ощадбанк;
- сайт, особистий кабінет або мобільний додаток Easy Pay;
- сайт або відділення АТ “Укрпошта.
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.
Передати покази лічильника оператору системи розподілу АТ “Харківобленерго” можна:
- через особистий кабінет споживача на сайті АТ “Харківобленерго”;
- безпосередньо на сайті АТ “Харківобленерго”;
- за телефонами кол-центру АТ “Харківобленерго”: 050-05-40-413, 067-23-40-413, 063-05-40-413, 0-800-508-413, 057-34-24-413;
- або за допомогою кол-центру Товариства за номерами: 067-728-24-28, 073-728-24-28, 095-728-24-28, 0800-200-413, 057-341-39-99.
ОСТАННІ НОВИНИ
- На Харківщині триває розшук неповнолітніх з села Острівщина
- KharkivMusicFest добігає кінця, але на гостей ще чекає гучна прем’єра
- Взято під варту харків’янина, який чекав приходу росії
- Мер Харкова привітав мусульманську громаду міста з Курбан-байрамом
- На Харківщині за добу через обстріли рф постраждали три людини