
У Центрах надання адміністративних послуг Харкова стали оперативніше надавати послуги завдяки введенню диференційованої системи оповіщення про повітряні тривоги. Про це повідомляє Інфосіті.
Як розповіла заступник начальника управління адміністративних послуг – керівник Регіонального центру послуг Вікторія Сягло, це дозволило ЦНАПам гнучкіше реагувати на безпекову ситуацію, зменшити затримки та швидше обслуговувати громадян.
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.
«Раніше через довгі повітряні тривоги процес надання адміністративних і соціальних послуг суттєво затримувався. Ми пропонували відвідувачам або записатися на інший день, або прийти з цим же талоном наступного дня. Зараз, коли повітряні тривоги стали значно коротшими, ми встигаємо приймати всіх відвідувачів протягом дня. Це особливо важливо для соціально значущих послуг – оформлення документів для ВПО, паспортних послуг, послуг ДРАЦСу тощо», – розповіла Вікторія Сягло.
За її словами, загалом введення диференційованої системи оповіщення про тривоги підвищило ефективність роботи ЦНАПів більш ніж на 30%.
Нагадаємо, протягом двох тижнів роботи диференційованої системи оповіщень тривалість повітряних тривог у місті Харкові значно зменшилася.
ОСТАННІ НОВИНИ
- У Чугуєві після атаки «шахедів» майже повністю відновили електропостачання
- Майже 2,8 тис. квартир і будинків придбали жителі Харківщини за програмою «єВідновлення»
- У Дії відкрили подання декларацій для ФОПів 3 групи за ІІ квартал
- На Харківщині співробітники ДСНС ліквідували масштабну пожежу
- У Салтівському районі поліція затримала чоловіка за жорстоке побиття співмешканки