Диспетчерська служба 1562 — зручний сервіс для комфорту харків’ян

Більше 95% заявок на диспетчерську службу 15-62 успішно виконуються в найкоротші терміни, передає Інфосіті.
За даними Департаменту цифрової трансформації, станом на 1 лютого 2025 року до диспетчерської служби 15-62 надійшло понад 1 млн повідомлень.
Як це працює?
- Подавайте повідомлення через мобільний застосунок “1562 Харків”, Портал 1562 або за номером телефону 15-62.
- Додавайте фото для більш точного опису проблеми.
- Відстежуйте статус робіт у реальному часі.
- Підтверджуйте виконання самостійно, щоб повідомлення не залишалось відкритим.
Комунальні служби відводять 3 години для реагування на аварійну ситуацію та не більше доби для ліквідації аварії та початку ремонту. Після завершення робіт фахівці зв’язуються із заявником для перевірки успішного виконання робіт.
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.
ОСТАННІ НОВИНИ
- Бронза Кубка світу з самбо, футболістки без трофея, у водному поло товариське дербі
- Розпочато ремонт будинку на Гімназійній набережній (фото)
- Черговий конфлікт з ТЦК у Харкові: чоловік спробував втекти і пошкодив службове авто
- Здати кров – врятувати життя пораненого. Акція в Харківському центрі крові
- У Каразінському університеті відбувся фестиваль «День науки» (фото)