Диспетчерська служба 1562 — зручний сервіс для комфорту харків’ян

Більше 95% заявок на диспетчерську службу 15-62 успішно виконуються в найкоротші терміни, передає Інфосіті.
За даними Департаменту цифрової трансформації, станом на 1 лютого 2025 року до диспетчерської служби 15-62 надійшло понад 1 млн повідомлень.
Як це працює?
- Подавайте повідомлення через мобільний застосунок “1562 Харків”, Портал 1562 або за номером телефону 15-62.
- Додавайте фото для більш точного опису проблеми.
- Відстежуйте статус робіт у реальному часі.
- Підтверджуйте виконання самостійно, щоб повідомлення не залишалось відкритим.
Комунальні служби відводять 3 години для реагування на аварійну ситуацію та не більше доби для ліквідації аварії та початку ремонту. Після завершення робіт фахівці зв’язуються із заявником для перевірки успішного виконання робіт.
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.
ОСТАННІ НОВИНИ
- Власники «Картки харків’янина» можуть отримати знижку на рієлторські послуги
- З парків Харкова вивезли 300 кубометрів опалого листя (фото)
- Колаборанта з Харківщини засудили до 12 років в’язниці
- Українцям платитимуть за підключення генераторів до мобільних станцій: подробиці
- Танці попри темряву: у Харкові відбулися всеукраїнські змагання зі спортивних бальних танців

Випуск № 134 (1049) від 08.11.2025





