Диспетчери «1562» за півтора місяця прийняли понад 50 тисяч звернень харків’ян
Інформаційно-диспетчерська служба «1562» з 29 квітня по 15 червня зареєструвала 50,2 тис. повідомлень від мешканців міста Харкова. Про це повідомляють Харьковские известия.
Так, 48,8 тис. звернень надійшли телефоном та 1,4 тис. – через оновлений вебпортал служби. Понад 36,7 тис. повідомлень вже відпрацьовані комунальними службами міста, на розгляді залишаються близько 13 тис. звернень.
Нагадаємо, через портал «1562» харків’яни можуть оперативно подати повідомлення та самостійно контролювати процес виконання робіт, авторизувавшись в особистому кабінеті.
Також за цей період було оприлюднено 5,4 тис. оголошень про аварійні та планові відключення послуг з питань електропостачання, гарячого та холодного водопостачання, газифікації та ліфтового господарства. Щоб бути проінформованими про відключення, мешканці можуть самостійно отримати таку інформацію на порталі «1562» у розділі «Оголошення служб» та через чат-бот у телеграм.
ОСТАННІ НОВИНИ
- У двох селах на Харківщині відновили світло після обстрілів
- У Харківській області матір загиблих на пожежі чотирьох дітей притягнуть до відповідальності
- Побутову пожежу у Харкові гасили більше 7 годин
- Харківські школярі успішно виступили на турнірі юних істориків
- Станцію метро «Університет» у Харкові прикрасили до новорічних свят (фото)