Диспетчери «1562» за півтора місяця прийняли понад 50 тисяч звернень харків’ян
Інформаційно-диспетчерська служба «1562» з 29 квітня по 15 червня зареєструвала 50,2 тис. повідомлень від мешканців міста Харкова. Про це повідомляють Харьковские известия.
Так, 48,8 тис. звернень надійшли телефоном та 1,4 тис. – через оновлений вебпортал служби. Понад 36,7 тис. повідомлень вже відпрацьовані комунальними службами міста, на розгляді залишаються близько 13 тис. звернень.
Нагадаємо, через портал «1562» харків’яни можуть оперативно подати повідомлення та самостійно контролювати процес виконання робіт, авторизувавшись в особистому кабінеті.
Також за цей період було оприлюднено 5,4 тис. оголошень про аварійні та планові відключення послуг з питань електропостачання, гарячого та холодного водопостачання, газифікації та ліфтового господарства. Щоб бути проінформованими про відключення, мешканці можуть самостійно отримати таку інформацію на порталі «1562» у розділі «Оголошення служб» та через чат-бот у телеграм.
ОСТАННІ НОВИНИ
- У Харкові п’яний чоловік намагався зарізати свого знайомого
- Харківський притулок шукає господарів для тварин (фото)
- У Шевченківському районі Харкова замінили 2,5 км трубопроводів
- В Основ’янському районі відкрили мобільний пункт ЦНАПу, де приймають заяви на отримання компенсації
- Харків’янин переміг на чемпіонаті Європи з боксу (фото)