Диспетчери кол-центру Теплових мереж на зв’язку з харків’янами 24/7

06.12.2024 13:32   -
Диспетчери кол-центру Теплових мереж на зв'язку з харків’янами 24/7

24 години сім днів на тиждень: співробітники кол-центру «Харківських теплових мереж» з першого дня опалювального сезону заступили на цілодобове чергування. Про це повідомляє Інфосіті.

Як каже начальниця кол-центру Світлана Мінайло дзвінки бувають різні.

“Колись навіть просили перелізти через балкон сусіда на третьому поверсі – зачинити вікно. Доводиться роз’яснювати алгоритм дій і в такій ситуації. Натомість профільні заявки з кол-центру миттєво передаються за напрямками – або прямо до керівництва філій КП «ХТМ» на місцях, або до централізованої служби ВБС”, – каже Світлана Мінайло.

З початку опалювального сезону фахівці кол-центру вже опрацювали звернення від 21 тисячі споживачів. 6,5 тисячі заявок направили на районні філії для швидкого відпрацювання і поновлення послуги людям.

“З початком війни проблеми у житловому фонді загострилися через обстріли. Так в одній з багатоповерхівок, яка раніше ніколи не завдавала турбот мешканцям, після близького прильоту повилітали вікна і дали збій усі системи. Проблему з опаленням комплексно вирішили за 12 годин. Поміняли запірну арматуру, прочистили елеваторний вузол, поставили підвищуючий насос, щоб тепло рівномірно розподілилося до 14-го поверху”, – розповідають в Тепломережах.


Через обстріли побільшало проблем у старих будинках. Іноді кілька разів за сезон працівники централізованої служби ВБС змушені промивати системи, чистити елеваторні вузли. Тоді тепло доводиться вимикати на кілька годин. А це знову скарги від населення. Втім оператори кол-центру завжди відповідають ввічливо і стримано.

Нагадаємо, кол-центр «Харківських теплових мереж» працює за тел.: (057) 341-41-40.

Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.

ОСТАННІ НОВИНИ