Дзвінки приймають у бомбосховищах. Як працює кол-центр Харківобленерго в умовах війни

14.07.2022 11:32   -
Новини Харків: Як працює кол-центр Харківобленерго в умовах війни

З 24 лютого 2022 року фахівці кол-центру “Харківобленерго” працюють у надзвичайному режимі. Дзвінки доводилось приймати прямо із бомбосховищ, а поняття робочий чи неробочий час майже зникло. Про це повідомляють “Харьковские известия”.

“З перших днів війни і до сьогодні наш телефонний ланцюжок “споживачі – обленерго” жодного разу не обірвався. Ми працюємо у надзвичайному, дуже виснажливому режимі. Перші два місяці російської агресії нашим фахівцям взагалі доводилося працювати у якості психологів, хоча вони й самі знаходилися у стресових умовах”, – зазначили в обленерго.

Як розповіли в обленерго, кількість дзвінків під час війни залежить від багатьох факторів, зокрема від інтенсивності ворожих обстрілів. Так, у березні було понад 84 тисячі дзвінків, у квітні – 42 тисячі, а в липні тільки за перший тиждень – понад 27 тисяч.

Навантаження на телефонні лінії “Харківобленерго” надзвичайне, тому енергетики звертаються до харків‘ян та мешканців області з проханням надавати пріоритет електронним сервісам товариства для комунікації.

Якщо треба передати показання лічильників, повідомити про знеструмлення або дізнатися, коли буде відновлено електропостачання, скористуйтеся, будь ласка, мобільним додатком “Харенерго”, особовим кабінетом на сайті товариства, чат-ботами у Viber або Telegram.

Раніше ми повідомляли, що “Харківобленерго” оголосило онлайн-конкурс дитячих малюнків до Дня Незалежності України.