Для 26-річного третьокурсника Олексія Биченка це був вісімнадцятий самостійний політ. Олексій пригадує, що причиною падіння борту стала відмова двигуна. Літак летів на швидкості близько 450 км/год, коли раптом відмовив двигун.
Доповів керівнику польотів, спробував запустити двигун.
“Мінімальна висота, що для цього потрібна, — півтори тисячі метрів, тож багато спроб у мене не було. Перший запуск виявився невдалим: падали оберти назад, запуск не відбувся… Під час другої спроби ситуація повторилась, потім знову… Ризикувати далі сенсу не було, адже висота знижувалась… Тож почав відвертати падаючий літак від населених пунктів. Ліворуч примітив поле і маневрував до нього… Звісно, значно безпечніше для свого здоров’я мені було б катапультуватись із висоти 1500 метрів… Але як би я міг потім жити із цим, знаючи, що подбав про себе, зате літак після мого приземлення «знайшов» якийсь будинок чи ще гірше дитсадок?” – міркує пілот.
Катапультувався із критичної висоти – 400 метрів.
Сьогодні Указом Президента його нагороджено орденом «За мужність» ІІІ ступеня.