Клієнти Харківської міської філії «Газмережі» можуть отримувати послуги та вирішувати свої питання щодо розподілу газу у новому Центрі обслуговування клієнтів. Про це повiдомляє Iнфосiтi.
Адреса: вул. Полтавський Шлях, 9.
Графік роботи: пн-чт з 9:00 до 16:45, пт з 9:00 до 16:00, сб-нд – вихідні
Менеджери центру допоможуть харків’янам передати показання лічильника газу, отримати довідки та консультації, провести звірку за особовим рахунком, переоформити його на нового власника, роз’яснять, як сплатити за розподіл тощо.
Також у Центрі обслуговування можна замовити послуги:
- газифікації об’єкта;
- реконструкції газових мереж;
- технічного обслуговування мереж;
- ремонту, заміни та встановлення газового обладнання;
- позачергової повірки, ремонту та заміни лічильника газу,
- та інші.
Вирішити газові питання також можна у Центрах обслуговування клієнтів філії за адресами: вул. Академіка Павлова, 120 та пр. Архітектора Альошина, 5.
Нагадуємо, що Центр обслуговування клієнтів за адресою Гімназійна набережна, 18А – припинив роботу.
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.
ОСТАННІ НОВИНИ
- Війна зробила їх харків’янами. У місті покращують умови проживання переселенців з Харківщини
- Харківській академії культури – 95 років. У місті відбулись урочистості з нагоди ювілею
- Підготовка до Нового року: Дзеркальний струмінь перетвориться на казковий будиночок
- “Харківводоканал” ремонтує трубопровід, що дає водопостачання у Немишлянський та Слобідський райони
- У Харкові повідомили про підозру водію, який їздив з підробленими правами