«єВідновлення»: Інформацію щодо стану заяви можна дізнатися у чат-боті «Харків – твій дім»
Майже 500 000 тисяч запитів від харків’ян обробив чат-бот «Харків – твій дім». Найчастіше бота запитують про заяви за програмою «єВідновлення». Про це повідомляє Iнфосiтi.
Нагадаємо, що для отримання компенсації необхідно пройти етап обстеження майна і прийняття рішення про призначення компенсації.
Для більшої зручності харків’ян, у проходженні даного етапу, в чат-боті «Харків – твій дім» передбачена функціональна можливість для:
- ознайомлення з порядком отримання послуги «єВідновлення»;
- отримання відповіді на часті запитання при отриманні послуги;
- відстеження статусу розгляду заяви для отримання компенсації на відновлення пошкоджених об’єктів нерухомого майна.
Як скористатись сервісом
Необхідно перейти за посиланням (https://t.me/tviyDimKharkivBot) та обрати в меню пункт – «Перевірити стан заяви «єВідновлення».
Значення статусів заяви, які надаються ботом
- Очікує розгляду: заява в очікуванні розгляду уповноваженою особою на міському рівні.
- Перевірка підстав: уповноважена особа перевіряє підстави для отримання допомоги за заявою.
- Обстеження заплановано на «дата»: уповноваженим органам заплановано проведення комісійного обстеження об’єкта. Якщо стоїть даний статус, то з вами мали попередньо зв’язатись, щоб погодити вказану дату.
- Розгляд заяви по суті: уповноважений орган в межах своїх повноважень розглядає заяву для прийняття рішення про призначення або відмову у компенсації.
- Розгляд заяви зупинено: під час розгляду заяви по суті, було виявлено неточності у зв’язку з чим – розгляд заяви призупинено.
- Перевірка завершена: заяву розглянуто, рішення прийнято. Детальна інформація у Дії.
Нагадаємо, чат-бот «Харків – твій дім» став номінантом премії «DOU»
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Харківській області запрацював чат-бот для звернень громадян
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.
ОСТАННІ НОВИНИ