Харків’ян попереджають, як не потрапити в халепу при заміні вікон

18.07.2024 13:26   -
Як не потрапити в халепу при заміні вікон - Держпродспоживслужба

Головне управління Держпродспоживслужби в Харківській області застерігає громадян, аби ті не потрапили «на вудку» недобросовісних підприємців, передає Iнфосiтi.

У відомстві зазначають, що за останній час споживачі все частіше звертаються зі скаргами щодо порушень їх прав під час встановлення металопластикових конструкцій. Серед заявників багато людей похилого віку.

А починається все з підписання договору про надання послуг.

“Аналіз договорів на установку вікон, показує, що виконавці робіт намагаються всіляко відійти або обмежити відповідальність за проведення робіт з монтажу. Зокрема, умовами договору передбачене лише зобов’язання доставити товар, але не встановлювати. Інформацію щодо строків установки споживачі надають усно, що не дозволяє в майбутньому пред’явити виконавцю претензії щодо терміну та якості установки”, – зазначають фахівці.

Також більшість договорів щодо встановлення металопластикових конструкцій не містять інформацію про види продукції, матеріали, фурнітуру, розмір, колір. Розмір штрафу у разі затримки виконання робіт прописують в 0,1%, 0,3%, тоді як відповідно до статті 10 Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено штраф у розмірі 3% від вартості за кожен день затримки.

Відомі випадки, коли у договорі відсутні дані щодо місцезнаходження суб’єкта господарювання, що унеможливлює проведення перевірок та застосування до них штрафних санкцій.

Споживачів закликають бути більш уважнішими, зважено підходити до укладання договорів на виконання послуг з установки пластикових вікон, дверей або будь-яких інших ремонтних робіт.

Якщо Вам необхідна консультаційна допомога, звертайтесь до Управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області.

Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.

ОСТАННІ НОВИНИ