Харків’яни отримали близько 26 тисяч консультацій з питань соцзахисту

З початку 2025 року оператори гарячої лінії в управліннях соцзахисту населення та «Прозорих офісах» надали близько 26 тис. консультацій. Про це повідомляє Iнфосiтi.
Телефон гарячої лінії з питань надання адміністративних послуг соціального характеру: 0-800-57-34-34 (з мобільних операторів Vodafone, Lifecell, Київстар – безкоштовно).
Дзвінки приймаються з понеділка по четвер – з 8:00 до 17:00, у п’ятницю – з 8:00 до 15:45.
Якщо ви не додзвонилися, оператори в робочий час зателефонують вам з номеру: (057) 725-43-34.
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.
ОСТАННІ НОВИНИ
- Гороскоп для всіх знаків Зодіаку на вівторок, 11 листопада
- Погода у Харкові на сьогодні, 11 листопада
- Вони тримають серце Харкова живим: працівників культури Харкова вітали з професійним святом
- Чи спрацювали «Пункти Незламності» та пункти видачі гарячого харчування під час блекауту у Харкові?
- Власники «Картки харків’янина» можуть отримати знижку на рієлторські послуги

Випуск № 134 (1049) від 08.11.2025





