Харків’яни отримали близько 35 тисяч консультацій з питань соцзахисту

З початку 2025 року оператори гарячої лінії в управліннях соцзахисту населення та «Прозорих офісах» надали близько 35 тис. консультацій. Про це повідомляє Iнфосiтi.
Телефон гарячої лінії з питань надання адміністративних послуг соціального характеру: 0-800-57-34-34 (з мобільних операторів Vodafone, Lifecell, Київстар – безкоштовно).
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.
Дзвінки приймаються з понеділка по четвер – з 8:00 до 17:00, у п’ятницю – з 8:00 до 15:45.
Якщо ви не додзвонилися, оператори в робочий час зателефонують вам з номеру: (057) 725-43-34.
ОСТАННІ НОВИНИ
- 6:0 – це більше, ніж біль, зірка на імʼя Грико, у Брно та Харкові давали дзюдо, у Польщі – карате
- На одному з перехресть Харкова заборонять рух транспорту
- В Україні розпочалася передплатна кампанія на 2026 рік
- З прифронтової Харківщини евакуювали багатодітну родину
- В Україні зібрали понад 55 млн тонн зернових та олійних культур