Харків’яни отримали близько 35 тисяч консультацій з питань соцзахисту

З початку 2025 року оператори гарячої лінії в управліннях соцзахисту населення та «Прозорих офісах» надали близько 35 тис. консультацій. Про це повідомляє Iнфосiтi.
Телефон гарячої лінії з питань надання адміністративних послуг соціального характеру: 0-800-57-34-34 (з мобільних операторів Vodafone, Lifecell, Київстар – безкоштовно).
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.
Дзвінки приймаються з понеділка по четвер – з 8:00 до 17:00, у п’ятницю – з 8:00 до 15:45.
Якщо ви не додзвонилися, оператори в робочий час зателефонують вам з номеру: (057) 725-43-34.
ОСТАННІ НОВИНИ
- З початку року в Харкові відкрили бізнес понад 10 тисяч підприємців
- У Харкові судитимуть бойовиків «лнр», які грабували агрофірми
- У Харкові п’яний водій розтрощив паркан і втік з місця ДТП
- Харківський пауерліфтер Денис Роденко встановив новий європейський рекорд
- Календар профілактичних щеплень в Україні зміниться

Випуск № 144 (1059) від 02.12.2025





