
Напередодні фахівці КСП «Харківміськліфт» опрацювали близько 200 звернень громадян. Про це повідомляють Харьковские известия.
За даними диспетчерської служби, 105 заявок харків’ян надійшло з питань роботи внутрішньобудинкових електромереж.
Фахівці підприємства виконали більшість заявок упродовж доби, а частину передали РЕМ, оскільки ті стосувалися пошкоджень зовнішніх електромереж. На ранок 28 квітня у роботі залишалося сім заявок.
Також комунальники опрацювали 84 заявки з питань роботи ліфтів.
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.
Крім того, комунальники продовжують усувати причини довготривалих простоїв та відновлювати роботу підйомників.
Зокрема, 26-27 квітня після проведення ремонтів було запущено п’ять ліфтів: два – у Салтівському та по одному у Шевченківському, Індустріальному та Новобаварському районах.
ОСТАННІ НОВИНИ
- Удар авіабомбою по Харкову: загиблі, поранені та масштабні руйнування
- Зберегти бізнес — зберегти місто: Терехов про механізми підтримки підприємців у Харкові
- Фото наслідків удару по Харкову 26 грудня
- Зима взяла своє: комунальники Харкова працюють у посиленому режимі
- Як пройшов парад різдвяних трамваїв у Харкові