
Напередодні фахівці КСП «Харківміськліфт» опрацювали близько 200 звернень громадян. Про це повідомляють Харьковские известия.
За даними диспетчерської служби, 105 заявок харків’ян надійшло з питань роботи внутрішньобудинкових електромереж.
Фахівці підприємства виконали більшість заявок упродовж доби, а частину передали РЕМ, оскільки ті стосувалися пошкоджень зовнішніх електромереж. На ранок 28 квітня у роботі залишалося сім заявок.
Також комунальники опрацювали 84 заявки з питань роботи ліфтів.
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.
Крім того, комунальники продовжують усувати причини довготривалих простоїв та відновлювати роботу підйомників.
Зокрема, 26-27 квітня після проведення ремонтів було запущено п’ять ліфтів: два – у Салтівському та по одному у Шевченківському, Індустріальному та Новобаварському районах.
ОСТАННІ НОВИНИ
- Небачена досі негода у Харкові: як мегаполіс оговтується після нищівного буревію
- У Харкові проходить виставка «ШЛЯХИ» (фоторепортаж)
- У Харкові змінено маршрути трамваїв після негоди: деякі рейси скасовані
- Співробітники Харківського метро допомагають у ліквідації наслідків негоди
- Самовираження і свобода. Арт і вулична культура. У Харкові пройшов фестиваль графіті