
За ці вихідні, 8 та 9 квітня, фахівці КСП «Харківміськліфт» опрацювали понад 350 звернень громадян. Про це повідомляють Харьковские известия.
За даними диспетчерської служби, 142 заявки надійшло з питань роботи внутрішньобудинкових електромереж. Фахівці підприємства виконали більшість заявок, а частину передали РЕМ, оскільки ті стосувалися пошкоджень зовнішніх електромереж.
Крім того, комунальники опрацювали 215 заявок з питань роботи ліфтів. Аварійні бригади усунули несправності та причини короткочасних зупинок підйомників за 191 адресою.
ОСТАННІ НОВИНИ
- Як ремонт даху у воєнний час допомагає рятувати життя в Харкові
- На Харківщині поліцейські викрили схему фіктивного працевлаштування у медзакладі
- На Харківщині поліцейський надав домедичну допомогу постраждалим у ДТП
- Житель Харківщини отримав 7 років за передачу даних ворогу та проросійську пропаганду
- На Ізюмщині директора підприємства підозрюють у службовій недбалості
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.