
З початку опалювального сезону працівники КП “Харківські теплові мережі” задовільнили понад 105 тисяч звернень громадян. Про це повідомляють Харьковские известия.
Звернення харків’ян стосувалися питань гарячого водопостачання та центрального опалення.
Найбільше звернень за весь час було у Немишлянському та Слобідському районах, де розташовані найбільш завантажені магістралі. Крім того, тільки за вчорашній день, 2 березня, комунальникам вдалося оперативно локалізувати та усунути 23 дефекти на внутрішньоквартальних мережах.
На сьогодні ведуться роботи по заміні транзитів, ізолюванню трубопроводів та розпочато підготовку до наступної ремонтної кампанії.
“За прогнозами синоптиків, березень обіцяє бути значно теплішим, ніж торік, і в теплоенергетиків може з’явитися додатковий час для реконструкції джерел теплопостачання та заміни теплотрас”, – повідомили в прес-службі ХТМ.
ОСТАННІ НОВИНИ
- Гучні імена та сильні тексти: як минули поетичні читання «Меридіан Харків»
- У Харкові залишаються вибитими понад 100 тисяч вікон
- З Куп’янська евакуювали 5 людей за допомогою броньованого транспорту
- На Харківщині ворожий дрон ударив по цивільному авто: є загиблий
- Радіаційний фон у Харківській області на 29 червня 2025 року
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.