«Харківводоканал» спростив передачу показань водомірів: доступні нові зручні способи
«Харківодоканал» створив умови для того, щоб споживачі отримали можливість передавати показання приладів обліку води максимально зручним для себе способом. Про це повідомляє Інфосіті.
Способи передачі показань приладів обліку води:
- Особистий кабінет на офіційному сайті підприємства, в тому числі й без реєстрації: http://billing.vodokanal.kharkov.ua.
- Цілодобовий телефон для прийому показань водомірів: 057 707-58-51.
- Call-центр підприємства: 057 707-57-57 (з 8:00 до 17:00 понеділок-четвер, з 8:00 до 15:45 у п’ятницю, окрім суботи та неділі)
- Чат-бот у мобільному додатку «Telegram».
- Спеціальний номер Viber: 050 355-12-12 (даний номер призначений тільки для прийому показань в форматі повідомлень).
Довідка. Для початку роботи в пошуковому рядку «Telegram» необхідно ввести назву підприємства, клікнувши на нього, абонент потрапляє безпосередньо в месенджер.
Детальна інструкція по роботі в мобільному додатку «Telegram» розміщена на офіційному сайті підприємства в розділі «лічильники».
ОСТАННІ НОВИНИ
- У Харкові відсвяткували прийдешній День фармацевта (фоторепортаж)
- На Північній Салтівці будівельники «реанімують» будинок після «прильоту»
- Приліт в житлову зону Харкова. Пошкоджено школу, дитячий садочок, багатоповерхівки поруч
- Внаслідок ворожих обстрілів у Харкові було вибито 620 вікон (фото)
- Залякував і бив співмешканку: поліцейські затримали підозрюваного
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.