
«Харківодоканал» створив умови для того, щоб споживачі отримали можливість передавати показання приладів обліку води максимально зручним для себе способом. Про це повідомляє Інфосіті.
Способи передачі показань приладів обліку води:
- Особистий кабінет на офіційному сайті підприємства, в тому числі й без реєстрації: http://billing.vodokanal.kharkov.ua.
- Цілодобовий телефон для прийому показань водомірів: 057 707-58-51.
- Call-центр підприємства: 057 707-57-57 (з 8:00 до 17:00 понеділок-четвер, з 8:00 до 15:45 у п’ятницю, окрім суботи та неділі)
- Чат-бот у мобільному додатку «Telegram».
- Спеціальний номер Viber: 050 355-12-12 (даний номер призначений тільки для прийому показань в форматі повідомлень).
Довідка. Для початку роботи в пошуковому рядку «Telegram» необхідно ввести назву підприємства, клікнувши на нього, абонент потрапляє безпосередньо в месенджер.
Детальна інструкція по роботі в мобільному додатку «Telegram» розміщена на офіційному сайті підприємства в розділі «лічильники».
ОСТАННІ НОВИНИ
- Внаслідок ворожого обстрілу на Харківщині загинув чоловік
- У Харкові усувають аварії на мережах зовнішнього освітлення (фото)
- У ЦНАПах Харкова працюють консультанти Kharkiv Business Hub
- У Харківській області спіймали найбільшого кажана Європи
- Синоптики попереджають жителів Харкова та області про сильний вітер
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.