З початку 2024 року КП «Комплекс з вивозу побутових відходів» опрацювало близько 6,9 тис. звернень харків’ян. Про це повідомляє Інфосіті.
Так, за дев’ять місяців до підприємства надійшло 2,3 тис. заявок від мешканців та 4,6 тис. – від суб’єктів господарської діяльності. Більшість звернень стосувалася перерахунку платежів, встановлення сміттєвих контейнерів, укладання договорів про надання послуг, зміни графіку вивезення відходів тощо.
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.
«Ми завжди робимо все, щоб задовольнити заяви чи скарги містян. Наше підприємство відкрите для співпраці. Розгляд усіх заяв проводиться оперативно та по суті, скарги знаходяться на моєму особистому контролі, а багато пропозицій харків’ян дозволяють нам ефективніше виконувати свою роботу», – розповів директор КП «КПВП» Олексій Артикуленко.
З детальною інформацію щодо того, як подати заяву, можна ознайомитись на сайті підприємства.
ОСТАННІ НОВИНИ
- У Харкові розпочне роботу ще одна підземна школа
- Ціна порятунку: У Харкові вшанували пам’ять тих, хто віддав життя заради інших
- “Вони створили такі умови, що немає страху народжувати”, – породілля про Харківський перинатальний центр
- Минулоріч у Шевченківському районі усунули понад 650 аварій на водоводах
- Харківські тепловики працюють цілодобово, щоб у містян були якісні послуги