
За минулий тиждень фахівці КСП «Інженерні мережі» встановили п’ять нових вікон у під’їздах і квартирах житлових будинків. Про це повідомляє Інфосіті.
Вони також відремонтували 148 домофонів, 18 приборів обліку електроенергії, виконали п’ять заявок щодо відновлення послуг телебачення та інтернету.
Загалом за тиждень комунальники опрацювали понад 10,7 тис. звернень харків’ян.
ОСТАННІ НОВИНИ
- Пошкоджені електромережі Харкова: в яких мікрорайонах триває відновлення
- Епідемія чи сезонність? Про зростання в Харкові захворюваності на грип та ГРВІ розповіли лікарі
- Це не просто гра! У Харкові на футбольних полях зійшлися юні та дорослі футболісти
- П’яний харків’янин ледь не вбив свого знайомого
- У Шевченківському районі Харкова відключать газ: адреси
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.