КП «Харківводоканал» обробив понад 2,7 тисячі звернень за рік
У 2024 році співробітники КП «Харківводоканал» відреагували більш ніж на 2700 заяв харків’ян. Про це повiдомляє Iнфосiтi.
В основному харків’яни цікавляться оплатою та перерахунком послуг, що надаються КП «Харківводоканал».
«Співробітники відділу також забезпечують ефективний контроль за виконанням доручень Харківського міського голови. Зокрема, в цьому році своєчасно відреагували майже на 80 заяв адресованих нашому підприємству та надійшли безпосередньо на «гарячу лінію» Ігоря Терехова. А ще ведемо системну роботу та аналізуємо заявки громадян надіслані через Харківську міську диспетчерську службу «1562». З початку року надійшло 84600 таких заяв і в основному роботи з їх виконання тривають протягом 3-5 днів», – зазначила начальник відділу Тетяна Нікуліна.
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.
За її словами, ще серед питань, які хвилюють харків’ян – належне технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем водопостачання, водовідведення та зливової каналізації, установка, опломбування та повірка приладів обліку води, благоустрій територій після ліквідації аварій на мережах, якість води та відповідний тиск при її подачі.
ОСТАННІ НОВИНИ
- Люди дочекалися. У Холодногірському районі відновлюють вуличне освітлення приватного сектору
- У Харкові створили спілку ветеранських організацій
- Укрпошта продовжує відому серію «Український народний одяг»
- На Харківщині внаслідок атаки дрона загинула мирна мешканка
- Нацбанк підвищив облікову ставку до 14,5%