
У 2024 році співробітники КП «Харківводоканал» відреагували більш ніж на 2700 заяв харків’ян. Про це повiдомляє Iнфосiтi.
В основному харків’яни цікавляться оплатою та перерахунком послуг, що надаються КП «Харківводоканал».
«Співробітники відділу також забезпечують ефективний контроль за виконанням доручень Харківського міського голови. Зокрема, в цьому році своєчасно відреагували майже на 80 заяв адресованих нашому підприємству та надійшли безпосередньо на «гарячу лінію» Ігоря Терехова. А ще ведемо системну роботу та аналізуємо заявки громадян надіслані через Харківську міську диспетчерську службу «1562». З початку року надійшло 84600 таких заяв і в основному роботи з їх виконання тривають протягом 3-5 днів», – зазначила начальник відділу Тетяна Нікуліна.
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.
За її словами, ще серед питань, які хвилюють харків’ян – належне технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем водопостачання, водовідведення та зливової каналізації, установка, опломбування та повірка приладів обліку води, благоустрій територій після ліквідації аварій на мережах, якість води та відповідний тиск при її подачі.
ОСТАННІ НОВИНИ
- На дорогах Харкова працюють понад 190 робітників КП “Шляхрембуд”
- У лікарні помер чоловік, поранений під час обстрілу Харкова 22 квітня
- Харківські комунальники впорядковують міські кладовища (фото)
- За держзраду та заперечення агресії рф 15 років тюрми отримав залізничник з Харківщини
- На Харківщині 22 квітня на міні підірвалося авто: водій загинув