КП «Харківводоканал» щодня оперативно опрацьовує заявки містян

З початку року бригади аварійно-відновлювальних робіт комплексу «Харківводопостачання» опрацювали близько 3,8 тис. заявок, які надійшли від харків’ян через міську диспетчерську службу «15-62», передає Iнфосiтi.
Як повідомив сьогодні, 8 травня, заступник директора з виробництва комплексу Микола Завада, реагування на звернення містян є одним із пріоритетів у щоденній роботі ремонтників підприємства.
«Найчастіше заявки стосуються усунення аварійних ситуацій, що виникають на мережах. Вони пов’язані, зокрема, з ворожими обстрілами, через які пошкоджуються водоводи. Також харків’яни звертаються щодо заміни люків, що вийшли з ладу, і належного благоустрою місць розриттів», – розповів Микола Завада.
На підприємстві додали, що завдяки своєчасній оплаті за послуги, яка повністю спрямована на виробничі потреби, фахівці забезпечують стабільну подачу води.
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.
ОСТАННІ НОВИНИ
- На Харківщині чоловік убив товариша через ревнощі
- У Центральному парку Харкова наповнюють озеро (фоторепортаж)
- Організатор жорстокого вбивства з колонії отримав довічне ув’язнення
- На Харківщині виплатили понад 8,9 млрд грн компенсацій за зруйноване житло
- Переосмислити воєнні артефакти: митців із прифронтових територій запрошують до резиденції «КонтрФорма»