З початку року бригади аварійно-відновлювальних робіт комплексу «Харківводопостачання» опрацювали близько 3,8 тис. заявок, які надійшли від харків’ян через міську диспетчерську службу «15-62», передає Iнфосiтi.
Як повідомив сьогодні, 8 травня, заступник директора з виробництва комплексу Микола Завада, реагування на звернення містян є одним із пріоритетів у щоденній роботі ремонтників підприємства.
«Найчастіше заявки стосуються усунення аварійних ситуацій, що виникають на мережах. Вони пов’язані, зокрема, з ворожими обстрілами, через які пошкоджуються водоводи. Також харків’яни звертаються щодо заміни люків, що вийшли з ладу, і належного благоустрою місць розриттів», – розповів Микола Завада.
На підприємстві додали, що завдяки своєчасній оплаті за послуги, яка повністю спрямована на виробничі потреби, фахівці забезпечують стабільну подачу води.
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.
ОСТАННІ НОВИНИ
- Харків’яни можуть скористатися послугою «єМалятко»
- У Харкові продовжують встановлювати нові дорожні знаки
- На Харківщині браконьєри виловили раків на 76 тисяч гривень
- Харківські медики врятували 31-річного чоловіка від клінічної смерті
- На Харківщині чоловік систематично вчиняв домашнє насильство щодо своєї матері