"Інфосіті" – інформаційно-аналітичний портал

КП “Харківводоканал” запровадило новий абонентський номер

КП «Харківводоканал» запровадило номер телефону для абонентів

У комунального підприємства “Харківводоканал” з’явився новий номер для обслуговування абонентів. Про це повідомляє Інфосіті.

Абоненти можуть тепер телефонувати до диспетчерської КП за телефоном +38 (057) 725-15-33, доступному безкоштовно з усіх мобільних операторів та стаціонарних телефонів або за єдиним коротким номером 15-33, в рамках Харкова.

Як повідомив начальник відділу інформації Департаменту збуту Олег Васильєв, нововведення дозволить споживачам, які залишили Харків, телефонувати до нашої диспетчерської служби цілодобово.

«Багато абонентів знаходиться сьогодні за межами Харкова, і саме для них цей новий мобільний номер стане гарною можливістю налагодити комунікацію з диспетчерською службою підприємства. За цим сервісом можна передати заявку на ремонт внутрішньобудинкових мереж водопостачання та водовідведення, залишити звернення або з’ясувати причину відсутності води, уточнити стан особового рахунку та вирішити будь-які питання, пов’язані з роботою підприємства. Особливо, це насущно, коли в квартирі, де виникли проблеми, проживають люди похилого віку, яким може бути складно розібратися куди звернутися, а молодші родичі залишили місто.

Нова комунікація дозволяє вирішити всі питання телефоном з будь-якої точки України та інших країн. Ми намагаємося йти в ногу з часом і регулярно покращувати якість обслуговування наших абонентів розширюючи можливості мережі звернень», – зазначив Олег Васильєв.

За його словами, дзвінок +38 (057) 725-15-33 надходить до загальної диспетчерської, а потім розподіляється за профільними службами залежно від характеру звернення абонента. Після виконання заявки, абоненту передзвонюють та уточнюють якість та результат виконання звернення.

ОСТАННІ НОВИНИ

Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.