КП «КВПВ» обробили майже 7 тисяч звернень від харків’ян

З січня по жовтень 2023 року до КП «Комплекс з вивозу побутових відходів» надійшло 6,9 тис. звернень від харків’ян. Про це повiдомляє Iнфосiтi.
У структурі звернень громадян переважають питання щодо перерахунку оплати послуг, переоформлення особових рахунків, коригування кількості осіб, зареєстрованих за місцем проживання заявників. Також харків’ян цікавлять можливість переміщення контейнерів, облаштування контейнерних майданчиків та встановлення контейнерів-бункерів для збирання великогабаритних відходів.
Звернення юридичних осіб найчастіше пов’язані з укладанням договорів про надання послуг з поводження з побутовими відходами, узгодженням їх умов, орендою контейнерів та коригуванням графіка вивезення ТПВ.
Наше підприємство уважно ставиться до всіх звернень харків’ян і оперативно на них реагує. Жодне звернення не залишається без відповіді. Всі скарги та пропозиції, пов’язані з роботою підприємства та наших працівників, а також з утворенням стихійних звалищ, знаходяться під моїм особистим контролем, – повідомив директор КП «КВПВ» Олексій Артикуленко.
Також він відзначив зростання кількості звернень юридичних осіб, які мають намір укласти договори з КП.
ОСТАННІ НОВИНИ
- Минулої доби ворог бив по Харківському, Куп’янському та Ізюмському районах
- У Харкові у провулку Дегтярному горів покинутий будинок (фото)
- НБУ поліпшив прогноз інфляції: чого чекати споживачам?
- У Харкові запустили автобус до кладовища №13
- На Південно-Слобожанському і Куп’янському напрямках ЗСУ відбили 20 атак ворога за добу
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.

Випуск № 129 (1044) від 28.10.2025





