На сайті МОН запрацював чатбот для допомоги абітурієнтам
На сайті МОН майбутні вступники можуть отримати відповіді на запитання щодо вступу до закладів фахової передвищої та вищої освіти. Про це повідомляють «Харьковские известия».
У співпраці з Урядовим контактним центром запрацював чатбот, що стане онлайн-помічником у питаннях вступної кампанії 2022 року.
У МОН повідомили, що натиснувши на кнопку «Поставити запитання», яка розміщена в правому нижньому куту сайту, вступники можуть розпочати спілкування з консультантами.
Консультації надаються фахівцями оперативно, отримати консультацію через сервіс можна з понеділка по четвер (09:00-17:00), а також у п’ятницю (09:00-16:00).
«Зазначимо, що у разі налаштувань автоматичого перекладу вмісту сторінок з української на будь-яку іншу мову, чат теж відображатиметься обраною мовою. Для переходу на українську необхідно в налаштуваннях браузера вимкнути автоматичний переклад сторінок або змінити відповідні параметри», – додали в МОН.
Раніше ми повідомляли про те, що у Харківській області розпочинається основна сесія національного мультипредметного тесту.