Після скарг до НСЗУ харківські лікарні повернули пацієнтам гроші за лікування

10.05.2024 11:26   -
Харківські лікарні повернули пацієнтам гроші за лікування

Національна служба здоров’я України з початку 2024 року отримала 1 080 звернень від пацієнтів щодо надання медичної допомоги, зокрема на лікарні Харківської області поскаржилися 57 пацієнтів, повідомляє Інфосіті.

“Ці скарги стосуються 38 надавачів послуг на Харківщині. З 50 звернень на Харківщині 23 скарги були на вимагання коштів, 17 – на відмову у наданні медичних послуг, передбачених Програмою медичних гарантій, 7 – на неетичне поводження з пацієнтом, 6 – на надання неякісних послуг”, – зазначила директорка Північного міжрегіонального департаменту НСЗУ Вікторія Мілютіна.

За кількістю скарг лідером у Харківській області є Міська клінічна лікарня швидкої та невідкладної медичної допомоги ім. професора О. І. Мещанінова – 6 звернень пацієнтів, 4 скарги НСЗУ отримала на харківську клінічну багатопрофільну лікарню №17, 3 – на Обласну клінічну лікарню.

Наприклад, пацієнтка міської клінічної багатопрофільної лікарні № 25 Харкова, яка проходила лікування хронічного холециститу і хронічного панкреатиту за пакетом “Хірургічні операції дорослим та дітям у стаціонарних умовах”, поскаржилася на те, що придбала ліки, якими держава забезпечує медзаклади за Програмою медичних гарантій. Після розгляду скарги та претензійної роботи НСЗУ із лікарнею, медзаклад повернув жінці кошти за лікарські засоби на суму 4 495 грн.

Іншим прикладом поновлення права пацієнта є випадок в Обласній клінічній травматологічній лікарні. Чоловік, який проходив хірургічне лікування грижі, поскаржився на придбання лікарських препаратів. Медзаклад повернув пацієнту 652 грн.

Як діяти пацієнтам у разі порушення прав

У НСЗУ радять спочатку звернутися зі скаргою до головного лікаря.

Якщо головний лікар не вирішує проблему – звернутися зі скаргою до місцевого департаменту охорони здоровʼя.

Залишити скаргу через електронну форму на сайті НСЗУ в розділі “Громадянам”: https://cutt.ly/hewPO7gU.

Також залишити скаргу можна у декілька способів:

  • За безкоштовним номером контакт-центру 16-77. Оператор гарячої лінії зафіксує скаргу та допоможе оформити звернення.
  • Надіслати офіційний лист на електронну пошту: [email protected].
  • Надіслати лист на поштову адресу НСЗУ: проспект Степана Бандери, 19, м. Київ, 04073.
  • Написати звернення на особистому прийомі громадян.

Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.

ОСТАННІ НОВИНИ