Понад 1500 звернень надійшли від харків’ян до Водоканалу з початку року

З початку року на КП «Харківводоканал» надійшло понад 1500 звернень від споживачів, пов’язаних із наданням послуг підприємством. Про це повідомляють Харьковские известия.
Як повідомила начальник управління інформаційного забезпечення та контролю документообігу Світлана Рагимова, усі звернення харків’ян беруться у роботу негайно.
«На постійному контролі доручення від Харківського міського голови, а також звернення на гарячу лінію міської ради, міську диспетчерську службу 15-62 та офіційні соціальні мережі. Усі заявки беруться в роботу негайно, намагаємось виконати протягом 3-5 днів», – наголосила Світлана Рагімова.
За її словами, звернення, зокрема, стосуються заміни внутрішньобудинкових систем водопостачання та водовідведення, якості води, що надходить до квартир, тимчасового відключення води. Також, нагальне питання – затоплення підвалів.
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.
ОСТАННІ НОВИНИ
- У Салтівському районі до кінця 2026 року планують відбудувати наново декілька під’їздів зруйнованого будинку
- Харківські водії тролейбусів влаштували змагання, аби вирішити, хто наймайстерніший
- Оновлення «Резерв+»: як працюють механізми оповіщення та призову в області
- У Харкові з’явився новий Почесний амбасадор
- Ігор Терехов заявив про дефіцит кадрів у комунальних підприємствах

Випуск № 130 (1045) від 30.10.2025





