Центри обслуговування клієнтів “Газмереж” у Харкові надали понад 122 тисячі консультацій

12.02.2025 15:35   -
У Харкові центри "Газмереж" надали 122 тисячі консультацій

У 2024 році до Центрів обслуговування клієнтів Харківської міської філії «Газмережі» 122 тис. разів зверталися споживачі для вирішення своїх питань. Про це повідомляє Iнфосiтi.

Найбільше клієнти цікавили такі послуги:

  • Онлайн-консультації електронною поштою – 11,8 тис. звернень;
  • Індивідуальні консультації в центрах – 69,3 тис. звернень;
  • Дзвінки на контакт-центр – 35,9 тис. звернень тощо.

Крім того, харків’яни замовляли додаткові послуги: 191 запитів на реконструкцію, 515 запитів – заміна газового обладнання, 183 – на газифікацію домоволодіння, 437 – на технічне обслуговування газових приладів в оселі. А також інші питання, пов’язані з розподілом газу, такі як передача та коригування показань лічильника газу, перерахунок та оплата за послуги розподілу газу, відновлення газопостачання після повернення додому тощо.

Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.

Нагадаємо, звернутися до Центрів обслуговування клієнтів можна за адресами у Харкові:

  • вул. Полтавський Шлях, 9
  • вул. Академіка Павлова, 120
  • пр. Архітектора Альошина, 5

ОСТАННІ НОВИНИ