Центри обслуговування клієнтів “Газмереж” у Харкові надали понад 122 тисячі консультацій
![У Харкові центри "Газмереж" надали 122 тисячі консультацій](https://infocity.kharkiv.ua/wp-content/uploads/2025/02/476982852_566569259678041_1304563815031097288_n-1110x669.jpg)
У 2024 році до Центрів обслуговування клієнтів Харківської міської філії «Газмережі» 122 тис. разів зверталися споживачі для вирішення своїх питань. Про це повідомляє Iнфосiтi.
Найбільше клієнти цікавили такі послуги:
- Онлайн-консультації електронною поштою – 11,8 тис. звернень;
- Індивідуальні консультації в центрах – 69,3 тис. звернень;
- Дзвінки на контакт-центр – 35,9 тис. звернень тощо.
Крім того, харків’яни замовляли додаткові послуги: 191 запитів на реконструкцію, 515 запитів – заміна газового обладнання, 183 – на газифікацію домоволодіння, 437 – на технічне обслуговування газових приладів в оселі. А також інші питання, пов’язані з розподілом газу, такі як передача та коригування показань лічильника газу, перерахунок та оплата за послуги розподілу газу, відновлення газопостачання після повернення додому тощо.
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.
Нагадаємо, звернутися до Центрів обслуговування клієнтів можна за адресами у Харкові:
- вул. Полтавський Шлях, 9
- вул. Академіка Павлова, 120
- пр. Архітектора Альошина, 5
ОСТАННІ НОВИНИ
- Хор, що дарує весну: як у Салтівському терцентрі готуються до святкового концерту
- Яка робота комунальників допомагає надзвичайникам рятувати людей при пожежі
- Захід сонця у Харкові. Фоторепортаж
- Укрзалізниця показала нові пасажирські вагони в поїзді Харків — Львів (фото)
- На Харківщині російський дрон атакував карету “швидкої”