У диспетчерській службі “1562” провели реінжиніринг
![Новини Харкова: У диспетчерській службі "1562" провели реінжиніринг](https://izvestia.kharkov.ua/wp-content/uploads/2023/11/petition-1110x685.jpg)
Задля комфорту жителів Харкова був проведений реінжиніринг діяльності диспетчерської служби «1562». Про це повідомляє Інфосіті.
У Харківській міській раді повідомили, що був оптимізований регламент, покращений сервіс обслуговування та створений електронний сервіс – портал «1562».
За його допомогою харків’яни можуть перевірити інформацію про планові та аварійні роботи, швидко повідомляти про проблему, контролювати етапи проведення робіт та оцінювати якість надання послуг.
За останні півроку роботи оновленої диспетчерської служби «1562» було прийнято понад 300 тисяч повідомлень мешканців та вирішено понад 270 тисяч питань.
ОСТАННІ НОВИНИ
- Радіаційний фон у Харківській області на 7 липня 2024 року
- На Харків йде африканська спека
- Харків у розпалі літа (фоторепортаж)
- Правоохоронці Харківщини відреагували на понад 1240 викликів за добу
- Обстріли Харкова та області: оперативно від ХОВА на 07.07.2024
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.