У диспетчерській службі “1562” провели реінжиніринг

Задля комфорту жителів Харкова був проведений реінжиніринг діяльності диспетчерської служби «1562». Про це повідомляє Інфосіті.
У Харківській міській раді повідомили, що був оптимізований регламент, покращений сервіс обслуговування та створений електронний сервіс – портал «1562».
За його допомогою харків’яни можуть перевірити інформацію про планові та аварійні роботи, швидко повідомляти про проблему, контролювати етапи проведення робіт та оцінювати якість надання послуг.
За останні півроку роботи оновленої диспетчерської служби «1562» було прийнято понад 300 тисяч повідомлень мешканців та вирішено понад 270 тисяч питань.
ОСТАННІ НОВИНИ
- Пріоритети міського бюджету — тема, яку обговорили з мером на батьківських зборах
- На Харківщині таксист обікрав військового (фото)
- За тиждень на Харківщині знищили понад 1200 ворожих боєприпасів
- Жителів Харківщини, які постраждали внаслідок вибуху дрона, евакуювали до лікарні
- Увесь пронизаний війною: на Північній Салтівці відновлюють пошкоджену висотку
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.