У диспетчерській службі “1562” провели реінжиніринг

Задля комфорту жителів Харкова був проведений реінжиніринг діяльності диспетчерської служби «1562». Про це повідомляє Інфосіті.
У Харківській міській раді повідомили, що був оптимізований регламент, покращений сервіс обслуговування та створений електронний сервіс – портал «1562».
За його допомогою харків’яни можуть перевірити інформацію про планові та аварійні роботи, швидко повідомляти про проблему, контролювати етапи проведення робіт та оцінювати якість надання послуг.
За останні півроку роботи оновленої диспетчерської служби «1562» було прийнято понад 300 тисяч повідомлень мешканців та вирішено понад 270 тисяч питань.
ОСТАННІ НОВИНИ
- Небачена досі негода у Харкові: як мегаполіс оговтується після нищівного буревію
- У Харкові проходить виставка «ШЛЯХИ» (фоторепортаж)
- У Харкові змінено маршрути трамваїв після негоди: деякі рейси скасовані
- Співробітники Харківського метро допомагають у ліквідації наслідків негоди
- Самовираження і свобода. Арт і вулична культура. У Харкові пройшов фестиваль графіті
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.