У Харкові запустили чат-бот для власників «Картки харків’янина»

Команда міського соціального проєкту «Картка харків‘янина» розробила новий продукт для власників X-card. Про це повідомляє Інфосіті.
Фахівці створили «Чат-бот «Картки харків’янина» за підтримки Kharkiv IT Cluster і Благодійної організації «БФ IT4Life» у співпраці з волонтерами IT-компанії EPAM Україна та Департаментом цифрової трансформації.
Завдяки чат-боту в телеграмі можна:
- отримувати відповіді на найпоширеніші запитання щодо картки та проєкту;
- дізнаватися розклад роботи ЦНАПів;
- знаходити інформацію про партнерів і їхні пропозиції;
- залишати відгуки.
Крім того, містяни можуть брати участь у різноманітних опитуваннях.
ОСТАННІ НОВИНИ
- Кожна квітка — як маленька перемога: як озеленюють Харків у час війни
- 20 метрів під землею: як у Харкові реконструюють колектори часів СРСР
- Рятували з палаючого будинку під загрозою повторних обстрілів: у Харкові відзначили героїв
- Харків’ян запрошують на роботу до комунального підприємства
- На Харківщині зловмисник вкрав гроші з картки знайомої
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.