
Команда міського соціального проєкту «Картка харків‘янина» розробила новий продукт для власників X-card. Про це повідомляє Інфосіті.
Фахівці створили «Чат-бот «Картки харків’янина» за підтримки Kharkiv IT Cluster і Благодійної організації «БФ IT4Life» у співпраці з волонтерами IT-компанії EPAM Україна та Департаментом цифрової трансформації.
Завдяки чат-боту в телеграмі можна:
- отримувати відповіді на найпоширеніші запитання щодо картки та проєкту;
- дізнаватися розклад роботи ЦНАПів;
- знаходити інформацію про партнерів і їхні пропозиції;
- залишати відгуки.
Крім того, містяни можуть брати участь у різноманітних опитуваннях.
ОСТАННІ НОВИНИ
- Свято вишиванки в метро Харкова: єдність, обряди і посмішки
- 9-річна харків’янка заявила в поліцію на батька
- У Харкові готують до запуску сухий фонтан біля Держпрому (відео)
- Комунальники перекладають трубопровід на вулиці Клочківській у Харкові (фото)
- В прокуратурі розповіли про наслідки дронової атаки на Куп’янськ (фото)
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.