
Протягом липня КП «Житлокомсервіс» отримало понад 6,9 тис. звернень містян через інформаційно-диспетчерську службу «1562». Про це повiдомляє Iнфосiтi.
Наразі фахівці підприємства опрацювали більше 4,9 тис. заявок.
Найпоширенішими питаннями були експлуатація та ремонт житлового фонду, а також усунення наслідків російських обстрілів.
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.
ОСТАННІ НОВИНИ
- Пряме влучання в дитячий садочок Харкова: історії дітей та дорослих, які пережили той жах
- Єдність прифронтових міст: Харків та Миколаїв разом працюють заради відновлення
- Харківську державну академію культури планують реорганізувати
- Спорт, єдність і драйв під час війни: у Харкові нагородили переможців «Битви департаментів»
- У Харкові засудили медсестру, яка “продавала” фейкову інвалідність