У мерії Харкова розповіли, як звернутися в службу «15-62» під час перебоїв зі зв’язком
Харків’яни зможуть зв’язатись з фахівцями інформаційно-диспетчерської служби «15-62», навіть коли знеструмлене місто та обладнання мобільних операторів. Про це повідомляють Харьковские известия.
Так, заявку можна подати через:
- сайт «1562»: https://1562.kharkov.ua/uk/order/index/ (якщо не виходить вдома, можна прийти до найближчого «пункту незламності», де є доступ до інтернету (зв’язку);
- у разі перевантаження ліній з 1 грудня тимчасово вводиться гаряча лінія «15-35»;
- за телефоном «15-62» зі стаціонарного чи мобільного телефонів («Київстар», «Vodafone» – дзвінки безкоштовні, «Lifecell» – за тарифами мобільного оператора);
- за номером телефону: (057) 760-70-62.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як викликати швидку у Харкові, якщо немає світла та зв’язку
Нагадаємо, що також контакти для зв’язку під час відключення світла надали в АТ «Харківобленерго».